اظهارات سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان قبل از بازی با تیم شهرداری لنگرود
سرمربي تيم فوتبال نفت نوين آبادان گفت: در مقابل شهرداري لنگرود به دنبال كسب هر سه امتياز هستيم و به غير از آن راضي نخواهيم بود.
سعيد سلامات امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در آبادان، از آمادگي تيمش براي ديدار فردا با تيم فوتبال شهرداري لنگرود خبر داد و اظهار كرد: در آمادگي كامل به سر ميبريم و امروز نيز با مشاهده فيلم بازيهاي شهرداري، اين تيم را آناليز كردهايم.
وي ادامه داد: اميدوارم با پيروزي در اين بازي امتياز خود را افزايش داده و موقعيت خود را در جدول تثبيت كنيم.
سرمربي تيم فوتبال نفت نوين آبادان تصريح كرد: با شناختي كه از بازيكنانم دارم، روند رو به رشد خود را ادامه داده و در آينده نزديك اكثر امتيازات بازيها را جمع آوري خواهيم كرد.
سلامات افزود: در اين ديدار به دنبال كسب هر سه امتياز هستيم و به غير از آن راضي نخواهيم بود، در هفته آينده نيز قصد داريم در ساري حداقل امتياز را كسب كنيم و به موقعيت خوبي دست يابيم.
وي همچنين عنوان كرد: در اين ديدار محروم نداريم و تنها مصدوم تيم ما، محمد زرشكي خواهد بود، ضمن اينكه حميد خفايي از بند مصدوميت رهايي پيدا كرده است.
سرمربي تيم فوتبال نفت نوين آبادان در پايان خاطرنشان كرد: روي تمام نقاط ضعف و قدرت تيم شهرداري لنگرود برنامه ريزي كردهايم و مطمئناً بازي خوب را در مقابل اين تيم ارائه خواهيم كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال صنعت نفت نوين آبادان، فردا يكشنبه در چارچوب هفته پنجم ليگ دسته دوم فوتبال كشور و از ساعت 15، در ورزشگاه تختي آبادان ميزبان تيم شهرداري لنگرود خواهد بود.
میثم موسی پور
مقدم همۀ عزیزان را گرامی میداریم، در ضمن ما را با ارائۀ نظرات و پیشنهادات سازندۀ خود در اصلاح این وبلاگ یاری فرمائید.